דף הבית > חשיבות הצגת וחשיפת העסק לטובת הצלחתו
בעלי עסקים צריכים לדעת כיצד להציג אותם בצורה נכונה. חשיפת העסק לקהל יעד רחב ככל האפשר, הצגת העסק בצורה המתאימה לדרישות הלקוחות ושמירה על מסרים שיווקיים קצרים וקולעים הם בין הגורמים העיקריים להצלחה.
השאלה היא מהי הדרך הנכונה להציג את העסק וכיצד ניתן לחשוף אותו. הנה כמה עצות שיכולות לעזור:
א. הפקות דפוס – שימוש נכון במוצרי דפוס והזמנת הפקות דפוס ברמה גבוהה יכולים לשנות לחלוטין את האופי של העסק. בעלי עסקים המעוניינים להגביר חשיפה צריכים להשתמש בכרטיסי ביקור, פליירים ומגנטים, להדפיס רולאפים לתצוגה וקידום מכירות ולא לשכוח לחלק הזמנות למבצעים מיוחדים. הפקות דפוס הן הוצאה מוכרת על ידי רשויות המס וניתן להשתמש בהן בתור אמצעי שיווק יעיל.
ב. מיקוד משאבים – אף עסק לא אמור לפנות לכל הקהלים בעת ובעונה אחת. הדרך הנכונה להציג את העסק היא לאחר מיקוד משאבים בתחומי עניין של קהלים מסוימים בלבד. חשיפת העסק לקהל מצומצם תתרום לקידומו ולהצלחתו בטווח הקצר והארוך.
ג. שימור לקוחות קיימים – עסק המעוניין להצליח חייב להשקיע בשימור הלקוחות הקיימים. אין דרך טובה יותר להציג את העסק בהיבט חיובי מאשר להשתמש בהמלצות של הלקוחות. שימור לקוחות מחייב השקעה של זמן, סבלנות ולעתים גם כסף מצד בעלי עסקים.
השלב הראשון של בחירת בית דפוס מתחיל בהגדרת צרכים ומטרות. לכל אחד פעולת דפוס יש משמעות אחרת, הן מבחינת הקצאה כספית והן מבחינת משך העבודה. באמצעות הגדרה של צרכים ומטרות ניתן לערוך סינון גס בין נותני שירות בתחום הדפוס. סינון מן הסוג הזה חיוני לצורך התנהלות אמינה מול בית דפוס בכל רחבי הארץ. בשלב השני משתמשים בצרכים ובמטרות על מנת לבדוק קריטריונים נוספים של בתי דפוס.
ללא הצגת העסק וחשיפתו לא ניתן להגדיל את מספר הלקוחות ולשפר את המכירות. בנוסף, החשיבות של חשיפה קיימת בכל סוגי העסקים ללא יוצא מן הכלל.
לא משנה באיזו דרך בוחרים להציג את העסק ולחשוף אותו לקהל חדש, תמיד אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים. התייעצות כזו רלוונטית בעיקר בהפקות דפוס אך היא יכולה לעזור גם במהלך מיקוד משאבים או שימור לקוחות קיימים.
רוצים לשמוע פרטים נוספים? התייעצו עם נציגי בית דפוס דיזנגוף 10 בע"מ ונשמח לעמוד לרשותכם בכל התלבטות.
השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
* לא נשתמש או נעביר את המידע האישי שלך